FacebookПідписатися на RSS

Вітаю Вас на моєму блозі!

Мій блог адресовано педагогам-організаторам.

Я за своїми посадовими обов'язками здійснюю зв'язки між педагогічним колективом, дитячими та юнацькими організаціями, беру активну участь у виховному процесі, сприяю змістовній організації відпочинку та дозвіллю школярів.

/Files/images/DSCN4200.JPG

педагог – організатор Прибузької ЗОШ І – ІІІ ступенів, спеціаліст.

Два людських винаходи можна вважати найтяжчими:

мистецтво керування і мистецтво виховання.

(І.Кант)

Виховання – проблема вічна. Відколи існує людство, відтоді й дбає про потомство й продовження роду. Від батьків передається генетичний код, рідна мова, матеріальна й духовна культура, що забезпечує прогрес суспільства, наступність і спадкоємність поколінь.

Динамізмповсякденногожиття вносить корективи в підготовку до нього. На кожному історичному етапі вчителям доводиться розв’язувати також проблеми, що мають пряме відношення до сьогодення.

Що робити? Як діяти? Яким насправді має бути вихованець? Ці питання постають нині перед педагогом – організатором. І всі вони потребують негайної відповіді втілення в життя. Отже, у своїй роботі визначила основну мету: „Виховання національної свідомості через систему виховної роботи педагога-організатора”.

Для вирішення мети поставила перед собою завдання виховати особистість, яка б:

- віддано любила свій народ, свою Батьківщину;

- з повагою ставилась до символів нашоїдержави;

- знала і вивчала історіюУкраїни, традиції, звичаї наших народів;

- добре володіла основами наук;

- удосконалювала свою особистість, закріплювала позитивні якості, творила добро заради добра і була безкорисливою;

- з любовю і повагою ставилась до батьків;

- оберігала природу, турбувалась про неї, збагачувала її.

Працюючи уже 8 років у школі, я ознайомилася з педагогічною спадщиною Василя Олександровича Сухомлинського, Антона Семеновича Макаренка.

Досвід приходить не одразу, його набувають з роками. Особливо вагоме значення він має у діяльності педагога-організатора, адже від того, як вчитель може використати у власній роботі набуті методи і прийоми, залежить ефективність виховного процесу.

У плануванні виховної роботи я включаю завдання, практична реалізація яких спрямована на формування особистісних рис громадянина України, що включають в себе національну свідомість, розвиток духовності, моральну, художньо-естетичну, правову, трудову, фізичну, економічну культуру, які реалізуються та такими напрямками:

- формування національної свідомості і самосвідомості;

- виховання духовної культури особистості;

- виховання поваги до Конституції, законодавства України, державної символіки;

- формування високої мовної культури;

- формування високої художньо-естетичної культури;

- утвердження принципів загальнолюдської моралі;

- формування творчої, працелюбної особистості;

- формування екологічної культури людини;

- розвиток індивідуальних здібностей і талантів молоді;

Як педагог-організатор я працюю в школі четвертий рік. За час роботи в школі згуртувала учнівський колектив, намагаюся вміло організовувати дозвілля школярів, веду тісну співпрацю з адміністрацією школи, зокрема, із директором школи та заступником директора з виховної роботи, педагогічним колективом, з бібліотекарем, класними керівниками, психологом, залучаю учнів до участі в масових заходах.

Враховуючи особливості учнівського колективу, спрямовую свою діяльність на розвиток власного «Я» кожного учня, розкриття та розвиток його здібностей, прагну допомогти кожній дитині знайти себе в колективі, самовизначитися. Цього можна досягти за умови тісної співпраці з органами самоврядування.Система шкільного самоврядування нашої школи складається з трьох організацій, кожна з яких має свою мету, цілі, завдання.

Вступ до школи – це переломний період у житті дитини: формуються нові стосунки з дорослими та однолітками. У молодшому шкільному віці закладається фундамент моральної поведінки дитини, починає формуватися громадянська спрямованість особистості, активно відбувається засвоєння моральних норм і правил поведінки. Характер у молодших школярів лише починає складатися. Тому прийшовши в школу дитина повинна багато почерпнути нового, цікавого, досі їй невідомого.

Учні початкових класів входять до організації «Веселкова Республіка», роботу якої координує і спрямовує президент та два заступники, з виховної та навчальної роботи, з якою ми разом розробляємо план заходів для учнів, обговорюємо сценарії. Кожен член ради може вносити свої пропозиції щодо проведення того чи іншого заходу. Щорічно, в жовтні ми приймаємо учнів 1 класу у вселчат. Намагаюся організувати захід цікаво і змістовно, щоб ця подія запам’яталася. Оскільки, особливістю характеру молодших школярів є імпульсивність, допитливість, висока емоційність, вважаю, що в будь – якому проведеному заході для молодших школярів, обов’язковою є ігрова програма. Це дає можливість виявити нахили дітей, їх здібності.

Для наймолодших школярів я проводжу заходи, які сприяють розвитку пізнання нового світу. Найперше я знайомлю дітей із казкою. Без казки – живої і яскравої, яка засвоюється свідомістю і почуттям людини, неможливо уявити дитячого мислення і дитячої мови, як певної сходинки людського мислення і мовлення. Вожаті козачат проводять інтелектуальні конкурси: «Країна загадок», «В гостях у Казкарії», «Розгадай слово» тощо. Організовую проведення новорічного свята, конкурсів знавців загадок, прислів’їв, залучаю учнів до загальношкільних масових заходів. Під час проведення заходів завжди пам’ятаю вислів «Все починається з дитинства», тому намагаюся розвинути родзинку таланту кожної дитини і в подальшому не загубити її.

Мій блог надасть практичну допомогу усім відвідувачам, а особливо педагогам-організаторам у веденні документації та організації діяльності, що створює можливості для самовияву дитини, зростання її самосвідомості, розвитку таланту, пізнавальних і творчих сил, а також збагачення її духовного світу.

Запрошую усіх бажаючих до співпраці!

Кiлькiсть переглядiв: 3401

Коментарi

  • Tmeng

    2013-09-10 23:10:24

    Your post captures the issue petercfly!...

  • Lolytaa

    2013-09-10 18:08:40

    That's more than seisnble! That's a great post! http://utzqej.com [url=http://adkvqbfpjp.com]adkvqbfpjp[/url] [link=http://tngkkzvq.com]tngkkzvq[/link]...

  • Ibrahim

    2013-09-09 10:23:28

    What I find so inettesring is you could never find this anywhere else....

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.