ЯК ОРГАНІЗУВАТИ РОБОТУ УЧНІВСЬКОГО
САМОВРЯДУВАННЯ

Що таке „учнівське самоврядування”?

Самоврядування − спосіб організації життя колективу, що передбачає активну участь дітей (на основі взаємодії з педагогами) у прийнятті і виконанні рішень для досягнення суспільно значущих цілей. Воно є методикою залучення учнів до організації спільної діяльності.

Учнівське самоврядування − це педагогічна технологія, яка сприяє розвитку громадянських якостей дитини в системі демократичних взаємин виховного колективу на принципах самореалізації, самодіяльності, самоорганізації та самодостатності особистості.

До структури учнівського самоврядування входять: організації, органи, особисте управління (лідерство), тимчасові (ситуативні) управлінські структури.

До пріоритетних напрямів діяльності органів самоврядування слід віднести:

  1. навчальну роботу, виховну роботу (зокрема нетрадиційні форми проведення спільних справ, дозвілля; спортивно-туристичні і пошуково-краєзнавчі заходи − збирання оповідань, казок, оформлення альбома, вивчення традицій та історії своєї сім’ї; правове виховання тощо);
  2. інформаційно-методичну роботу, зокрема участь у роботі районних, міських зльотах шкільних об’єднань.

Які функції учнівського самоврядування?

Соціалізуюча:

  • симулювання інтересу до навчання, трудової і суспільно корисної діяльності;
  • створення оптимальних умов для виявлення і розвитку творчих здібностей, організаційних навичок;
  • створення умов для самореалізації особистості;
  • вільний розвиток учнів;
  • свідомий вибір соціальних цінностей.

Допоміжна організаційно-практична:

  • регулювання взаємин всередині загальноосвітнього закладу.

Компенсаційна:

  • самодіяльність і самоорганізація у різних видах діяльності за неможливості задовольнити потреби учнів.

Інноваційна:

  • внесення позитивних змін у організаційно-управлінську структуру навчального закладу;
  • розширення діапазону учнівського самоврядування.

Які основні передумови розвитку
учнівського самоврядування?

1. Зацікавленість у розвитку самоврядування педагогічного колективу та більшості учнів.

2. Чіткий розподіл обов’язків між тими, хто здійснює керівництво органами самоврядування.

3. Оптимальна структура з урахуванням специфіки навчального закладу.

4. Чітка система роботи в масштабах школи.

/Files/images/6336622_9fc817f0.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 418

Коментарi

  • Jane

    2013-09-10 23:42:27

    To think, I was cosnufed a minute ago....

  • Man

    2013-09-10 18:47:26

    Well I guess I don't have to spend the weekend firinugg this one out! http://bskgghhjrvv.com [url=http://enzury.com]enzury[/url] [link=http://fkolptxhnay.com]fkolptxhnay[/link]...

  • Viktor

    2013-09-10 01:05:21

    It's a relief to find somonee who can explain things so well...

  • Alessandro

    2013-09-09 13:46:31

    There are no words to describe how boucaiods this is....

  • Darlon

    2013-09-08 21:24:40

    Such an imrvsesipe answer! You've beaten us all with that! http://xtucljt.com [url=http://xumzxevj.com]xumzxevj[/url] [link=http://juffjeh.com]juffjeh[/link]...

  • Adam

    2013-09-07 20:26:34

    In awe of that anrswe! Really cool!...

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Жовтень 2019 Наступна
ПВСЧПСН
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031