п/п Теми Дата проведення Теоретична частина Практична частина
1 Фотографія як частина загальнокультурної складової освіти Фотографія сьогодні. 2
2 Фотоапарати, апаратне і програмне забезпечення, необхідне для обробки цифрового знімка 1 1
3 Фотозйомка. Установка параметрів в режимі камери при зйомці 1 1
4 Експозиція 1 1
5 Основи роботи цифрового фотоапарата 1 1
6 Основні закони композиції 1 1
7 Основні виразні фотографічні засоби 1 1
8 Жанри фотографії. . 0,5 1,5
9 Пейзаж 0.5 1.5
10 Портрет 0,5 1,5
11 Портрет 0,5 1,5
12 Натюрморт 0,5 1,5
13 Натюрморт 0,5 1,5
14 Фоторепортаж і жанрова зйомка 1 1
15 Фоторепортаж і жанрова зйомка 1 1
16 Спеціальні види зйомки 1 1
17 Методи обробки зображень 1 1
18 Методи обробки зображень 1 1
19 Методи обробки зображень з допомогою програми Adobe Photoshop 1 1
20 Методи обробки зображень з допомогою програми Adobe Photoshop 1 1
21 Методи обробки зображень з допомогою програми Adobe Photoshop 1 1
22 Методи обробки зображень з допомогою програми Adobe Photoshop 1 1
23 Робота для школи, класу та інших організацій 1 1
24 Робота для школи, класу та інших організацій 1 1
25 Підсумкове засідання 1 1

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

У Законі України “Про позашкільну освіту“ говориться, що позашкільна освіта забезпечує розвиток творчих здібностей, обдарувань та здобуття дітьми практичних навичок, оволодіння знаннями в сфері вітчизняної і світової культури та мистецтва.

Програма фотогуртка розрахована на роботу з учнями середнього та старшого шкільного віку. Програма передбачає навчання вихованців у групах основного рівня і розрахована на один рік навчання. Всього 70 годин, в розрізі 2 год. на тиждень. Кількісний склад навчальної групи — 6-10 учнів.

Метою занять фотогуртка є виховання творчої особистості вихованців у процесі ознайомлення з основами фотомистецтва та сприяння розвитку розумових здібностей школярів, поглибленню їх технічних знань й навичок, формуванню естетичних смаків і сприянню творчій самореалізації дітей.

Одне з основних завдань при вивченні програми є надати можливість вихованцям гуртка творчо працювати над створенням фотознімків, розвивати художній смак та творчу уяву, фантазію, логічне мислення.

При цьому педагог повинен враховувати вікові особливості гуртківців, їх інтереси й здібності. Гуртківців слід навчити бережно ставитися до обладнання для фотозйомки, суворо дотримуватися правил техніки безпеки.

Програмою передбачено теоретичні й практичні заняття. При викладенні матеріалу використовуються різні методи навчання, серед них: пояснювально-ілюстративні (розповідь, пояснення, бесіда, демонстрація та ін.) та проблемно-пошукові (проблемне викладення матеріалу, дослідницькі, частково-пошукові).

У процесі занять гуртківці поступово переходять від простих видів зйомок та способів обробки фотографій до більш складних.

На протязі навчання вихованці гуртка ознайомлюються з історією розвитку фотографії як одним із видів мистецтва, вчаться працювати з різними фотоапаратами та допоміжним обладнанням. Крім того, діти здобувають початкові знання з обробки фотографій за допомогою графічного редактора “Photoshop”, учні ознайомлюються з більш складними технологіями фотозйомки цифровим фотоапаратом та трюками, які можна виконувати за допомогою графічного редактора “Photoshop”. Вихованці гуртка не тільки закріплюють отримані навички та вміння, а й здобувають нові. Діти самостійно працюють над вибором сюжетів зйомки та їх назвами.

Увесь навчальний процес має творчий і виховний характер. Учні вчаться проектувати і створювати сюжети зйомки для демонстрації результатів під час проведення фотоконкурсів і фотовиставок різних рівнів. Працюючи над колективними завданнями, юні фотографи також виконують окремі частини спільної композиції. Це дуже згуртовує групу: діти розуміють, що від роботи кожного залежить кінцевий результат. Колективна робота виховує в дітей дружні взаємовідносини, відчуття взаємодопомоги.

Контроль за засвоєнням вихованцями гуртка даної програми здійснюється через поточні перевірки знань та умінь впродовж усього навчання і з урахуванням результатів участі в фотоконкурсах і фотовиставках різних рівнів.

Поряд з груповими, колективними формами роботи проводиться індивідуальна робота з учнями, в тому числі при підготовці до фотоконкурсів чи фотовиставок.

Програма гуртка є орієнтовною. Керівник гуртка може вносити зміни та доповнення у зміст програми, плануючи свою роботу з урахуванням інтересів гуртківців, стану матеріально-технічної бази закладу.

Розподіл годин за темами — орієнтовний. Теми подані в порядку зростання складності матеріалу. Керівник гуртка, враховуючи підготовку дітей, може сам визначити, скільки годин потрібно для опанування тієї чи іншої теми і внести відповідні корективи до програми.

Кiлькiсть переглядiв: 390

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Жовтень 2019 Наступна
ПВСЧПСН
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031